Ljus

Ljus

söndag 5 juli 2015

Torpet igen då !!!!

Hej Svejs, nyss hemkommen från Torpet efter fem dagars vistelse där, så nu är jag nöjd ett tag igen då, skönt att vara hemmavid nu. Åh, så skönt jag hade där ute på landet , det var såååå varmt å soligt alla dagarna, ingen eldning i vare sig spis eller kakelugn behövdes.  


Lite nytta gjorde jag oxo i värmen, men bara liiiiiiite, målade denna blomsterhylla vit, den följde med torpet då vi köpte det men sen har den bara stått undangömd i uthuset. Nu har den hittat sin plats på övervåningens sovhörna




 Den gamla cykeln kom också på plats, annars hände väl det inget särskilt jag höll mig mycket inomhus i svalkan.
Hoppas ni oxo har haft härliga sommardagar.




En liten torpgäst hade vi också vid morgonkaffet
satt så fint på vårt bord


Här flaggar jag lite för sommaren !!!!!!!!
HA DET GOTT
KRAM
eva

Inga kommentarer: