Ljus

Ljus

torsdag 9 juli 2015

Hej Igen

Jaha då blev jag lite frånvarande här på bloggen igen då, å det bara för att jag haft så JÄVLA ont i mun. Har bara kunnat koncentrerat mig på värken, som jag trodde var tandvärk så klart, å naturligtvis hade MIN tandläkare semesterstängt, å tänk innan jag hittade rätt i telefondjungeln och fick tag på en akuttid hos någon annan.  Men till slut kom jag iväg å sa att dom skulle dra ut tänderna för dom var alldeles ömma, meeeeeen tänk det gick inte alls det för det fanns inget fel alls på garnityret. 

Men herregud tänkte jag , va ska jag göra för jag höll på att bli tokig ( tokigare ) av att ha så ont, inte kunna svälja och äta ordentligt, näe , inget var kul

Som tur var hade jag idag en planerad läkartid hos min REUMATOLOG
å där blev jag botad, efter 4 kortisonsprutor i käke och de stora senorna i nacken blev livet lätt att leva igen.
TACK Å LOV !!!!!


KRAM
eva

2 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan kikar in och önskar dig en fin helg
kram Rosa

Britt-Inger sa...

Åh, fy o ha så ont :( Tur de fixade till det då !
Vilka tjusiga hattar ! Du hittar så både möjliga o omöjliga grejer….
Alltid ögonen öppna förstår jag :)
Nu är det stug o torp tider igen, visst är det härligt !
Ha det så gott o hälsa gubben, kramen !!