Ljus

Ljus

måndag 3 juni 2013

HEJ

Nu är jag hemma efter en solig o varm torphelg, gubben min har börjat riva uthuset, ja det hade nästan rivit sig själv kan man säga, myrätet och lutande som det var. Själv gick jag runt och fotade allt grant jag har i torpet, hemma har jag färglös inredning men det råder jag bot på i torpet , färger överallt. 

Med en blommig gardin över näsa å mun kan rivningen börja



Behövs verkligen ett nytt uthus, eller hur!

Nu tar vi lite färgglädje i regnvädret som det är här i dag






Ha en fin dag alla!
KRAM
Eva

3 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Oh en sån tallrik du har på nedersta bilden har jag med från min Farmor men den är rund..men samma motiv
ha en bra dag
kram Rosa

Britt-Inger sa...

Såå mycket fint du har i torpet ! Det har du ju förresten hemma också så det så !!
Ha en fin tisdag, kramen !!

Snäckskalsdalen. sa...

Det ser jobbigare ut än man kan tänka sig att riva, men skönt när det är gjort!
Agneta kram