Ljus

Ljus

tisdag 4 juni 2013

Födelsedag,

Ja det hade jag igår , jag fyllde 38 år, åååååå NEJ , det var fel 58 var det visst, stormsteg mot de 60 med andra ord. Och så mycket kunde man tro att jag firade för måååååånga gäster kom , alla nära å kära å så mycket fint jag förärades, blommor , bakverk , choklad , pysselgrejer, lotter , tofflor , gardiner, armband och en 8-kilos ängel.






Ja det var en fin dag

Nu önskar jag er oxå en härlig dag vare sig det är födelsedag eller bara en vanlig skön tisdag.
Kram
Eva

5 kommentarer:

Britt-Inger sa...

STOOORA GRATTIS KRAMAR !!
Lite i efterskott då, men det gör kanske inte så mycket för du hade ju en hejdundrande födelsedag igår :)
En så´n stor ängel, var ska du ha den ? Inte ovanför sängen hoppas jag !!
Ha det så gott, kramen !!

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis i efterskott
kram Rosa

Maj sa...

Det får bli ett grattis i efterskott från mig med....58 rena tonåren!/M

Carina sa...

GRATTIS GRATTIS en dag i efterskott ♥

skapa och inreda sa...

Njuter av alla dina fina bilder i de inlägg jag har missat.
Grattis till dig en vecka senare, det är en underbar tid att fylla år på :)
Kram
Annika