Ljus

Ljus

måndag 20 februari 2012

HEJ!

Jaha, då var det en ny vecka igen då, snart Mars å då kommer vårkänslorna på riktigt , då kan jag börja sola mot uthusväggen där det är som varmast, ja jag riktigt längtar efter lite vårvärme. Idag är det allt lite isvindar ute fastän inomhus genom fönstret verkar det så härligt , men man bedrar sig. Annars just inget som händer här, varit ut en sväng till " sopstation "med några säckar , det är så härligt att rensa bland kläder å annat.
Ha en fin start på veckan
Önskar jag er.
EVA !

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin liten kanna med tulpaner!
Ha det bra!
Kram

Ewa`s Galleri sa...

Ja nu börjar man längta efter våren
Känner den härliga känslan när man lutar sig mot en husvägg
ha en sbra dag

Oljekritan sa...

Jaa snart mars..underbart...det kommer en VÅR!!! Snygg vas, vilket fynd..Ha en bra vecka du..kram kram

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka vackra tulpaner. Och jag längtar lite efter den tiden när jag kan dra ut kläderna på altanen och röja ur hela garderoben och rensa ut, det ska bli så skönt.
Agneta kram

Maria sa...

Våren kommer nog i sinom tid men just nu ser de inte så ut, blåst å snöblandat.
Kramen

Unknown sa...

Våren kommer senare i år,åtminstone här,snöar och blåser!
Tag väl hand om dig!
Kram!