Ljus

Ljus

söndag 12 juni 2016

Hej Å Hå

Tro för allt i världen inte att jag slutat blogga , men det är så jädrans besvärligt sen datorn mot min vilja uppdaterade sig. Så nu hittar jag inte bilder som jag tankar in , ja , jag hittar inte ett skit å så är jag ju riktigt bakom flötet när det gäller såna här saker, DET SKA BARA FUNKA tycker jag.Men vi kan ju hålla tummarna att någon ungdom har tid att hjälpa mig till rätta, jag menar nu har dom ju sommarledigt, fortsättning följer.
HA DET GOTT
Kram
eva






Det blev några bilder från förra sommaren , dom hittar jag i alla fall
 

2 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Alla har vi våra problem :) Min dator vill inte ens uppdatera sig :(

Rosa i huset i vitt sa...

Visst är det jobbigt när allt ändras mot man är van vid...sen hinner man lagom vänja sig så är det dags igen
kram Rosa