Ljus

Ljus

torsdag 8 oktober 2015

Hej Svejs

Idag har jag varit en sväng till min reumatolog, har lite besvär med biverkningar av cellgifterna åsså har jag börjat svullna i lederna igen, så resultatet blev mera med. mot biverkningar och fem injektioner kortison, fyra i knogarna,  en i nyckelbenet så nu är det bara att köra på igen då.
Annars är det som vanligt, pyssla på lite men måste väl sätta mera fart, för det står ju inte på förräns julmarknaderna börjar.
Önskar er alla en fortsatt fin höstdag.
KRAM
eva

Köpte mig en ljung i Gul/Grönt på hemvägen

Var nyss ut på altanen å vattnade pelargonerna, där möts verkligen SOMMAR (blommor o solsken) och VINTER (tjocka täcken å fårskinnsfällar)

Härom dagen gjorde jag mig ett ärende till Dollarstore, det var nåt jag MÅSTE köpa där,men när jag kom dit kunde jag för allt i världen inte komma ihåg vad det var, men jag röck åt mig en nalle istället, behövde ju nåt i den gamla vagnen. 





Inga kommentarer: