Ljus

Ljus

tisdag 3 februari 2015

HEJ

Fy sjutton va jag tycker det är kallt å jäkligt, blåser å ta me sjutton att det kommer snöbyar då å då också, nä nu är jag trött på detta. Hänger mest i soffan hela dagen , fryser , har ingen energi alls, men har i alla fall varit ut å handlat och varit på ett läkarbesök på förmiddan.
NEJ, nu längtar jag efter sol å värme.
Ha det gott alla !
KRAM
eva   

Har tänt många ljus å värmer mig vid när jag häckar i soffhörnet


Bäddat en gammal dockvagn har jag i alla fall gjort


1 kommentar:

skapa och inreda sa...

Sänder dig massor av varm energi, snart kommer värmen. Jag hör fåglarna kvittra mer och mer för varje dag, snödroppar och vintergäck blommar redan här nere hos mig i lilla Blekinge.
Själv är jag en vintermänniska som gillar snö och kyla, tror att jag måste ha varit en eskimå i ett tidigare liv :)
Kram
Annika