Ljus

Ljus

söndag 7 september 2014

Oj Oj

Här duggar inläggen inte tätt kan man säga, men jag tror det beror på att jag känner mig lite " döven ", håller visst på att bli förkyld. Ont i halsen , nyser så det ekar mellan väggarna och är tung i huvudet, men det hindrar inte att helgen varit full av händelser. Lördagen tillbringades på idrottsgården i Mohed, följde med dottern på marknad, där vi försökte sälja några av våra alster. Dåligt med besökare var det, å det kan nog skyllas på det ljuvliga sommarvädret som härskade. Men trevligt hade vi ändå, kul att se lite andra ansikten.



Åsså idag Söndag blev äntligen det stora hoppet av, i strålande sol tog JOCKE sitt livs första skutt ut i rymden och dalade så fint ned under fallskärmen, å blev helt biten så nu väntar nog en kurs i fallskärmshoppning framöver.

HJÄLP, va' har jag gett mig in på ?
Tänk om det går så här

Hela släkten på  plats igen då förstås,och allt förlöpte som smort


Promenerar ut till planet


Å här kommer mitt lilla barnbarn Jocke högt upp i det blå, bara en liiiiiiiiten orange prick är han

Närmare å närmare, och pang, nere på marken igen.

Hjälp med avklädning
En NÖJD kille med ett STOOOOOORT leende på läpparna
Härligt !!!!!!!

KRAM
eva

1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Å hua, va nervös du måste varit Eva !!
Skönt det gick bra :)
Kramen….