Ljus

Ljus

torsdag 14 augusti 2014

Torsdag

Inget Ernst i kväll, bara idrott, synd tycker jag, men nästa vecka kommer det sista programmet.Nu är det mörkt på kvällarna så jag har satt i batterier i mina " oäkta " ljus.


så nu lyser det lite här och där.

Gjorde även två tavlor att hänga på altanen, ugnsplåtar och kakformar, knappar å pärlor användes.



Försöker tillbringa lite mera tid på altanen så här på sensommaren när vi inte är i torpet så mycket.


Annars sticker vi ju knappt ut näsan där på hela sommaren.

SOV GOTT ALLA ( när den tiden är inne )
KRAM
eva

4 kommentarer:

Black Iris sa...

Jag har några avsnitt kvar av Ernst att titta på.. Bra med Play så man kan se det i efterhand. Uppe i Jämtlands-stugan har vi ingen TV så det blir en del att ta igen när man kommer hem..

Kram Maidi

Maj sa...

Jag har också sådana oäkta ljus. Gillar dem skarpt för jag behöver inte vara rädd om jag somnar ifrån dem
Trevlig helg /M

Rosa i huset i vitt sa...

Bra med de där ljusen har några också
ha en fin helg
kram Rosa

Unknown sa...

Så fint du har gjort på din altan!
Skönt att ha några oäkta ljus.
Kramar