Ljus

Ljus

tisdag 12 augusti 2014

Tisdag

Hej Svejs
Det märks att det kommit svalare luft hit till mig på att pyssellusten kommit tillbaka. Även loppisbesök är roligt nu när jag inte kvamnar av värmen. Så alltså, idag blev det en sväng till Erikshjälpen och en liten barngungstol blev målad plus att jag klädde en skokartong och ett stort chipsrör med blårutigt tyg. Det var verkligen länge sedan sååååå mycket blev gjort.





Dagens loppisköp blev en bricka och glasunderlägg i rotting å glas med fjärilar



En bricka är verkligen inget jag behöver, inte glasunderlägg heller, men det var ju fjärilarna jag föll för, för sådana gillar jag skarpt, finns både här å där hos mig.


Ha det gott!
KRAM
eva 

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Den lilla gungstolen är bedårande! En sån skulle jag vilja ha till mina barnbarn.
Ha det fint!
Kram Eva

Unknown sa...

Ååå så fina saker du har gjort. Blev så fint med det blå tyget!
Här blir inte mycket gjort. Efter att jag ramlade och spräckte upp mitt ena knä så blev det värre i ryggen med snedbelastning när jag går. Men det kommer väl bättre tider
Ha en fortsatt fin dag min vän!
Kramar

Evashusotorp sa...

Detsamma till dig Ann-Christine, hoppas du snart blir bättre.
KRAMAR

Evashusotorp sa...

Synd EVA att du inte bor i närheten för då hade du så gärna fått ta gungstolen, jag har ingen användning för den , ville bara ha något att pyssla med.
Ha det gott
KRAM