Ljus

Ljus

onsdag 14 maj 2014

HEJ


Idag målade jag om den randiga lådan till " grisskär "så den skulle matcha med krukan som jag målade igår. Det var meningen att färgen skulle vara ljust, ljust rosa, ja som jordgubbsglass, men jag tappade den lilla färgburken med röd färg i den vita större burken , därför denna illskära färg, börjar få riktiga problem med artros i fingrarna nu, därför sååååå mycket klantande när jag ska pyssla. Är faktisk livrädd att jag blir så stel och svullen så jag inte längre kan pyssla, då blir jag GALEN !!!!!! 





Den vita lådan fick i alla fall fortsätta vara vit, pyntade till den bara och bar ut den på altanen




Åsså såg jag på en pysselsida igår en sån söt krukgubbe, så idag måste jag ju oxo göra en egen variant

  
  

Ha det gott
KRAM
eva

Inga kommentarer: