Ljus

Ljus

onsdag 26 mars 2014

Hejsan

Fy va' fort dagarna går, tror jag ska göra så mycket var dag men plötsligt är det ju eftermiddag igen å då måste jag laga mat, de' tycker jag är tråkigt. Men äta måste man . Lite senare på eftermiddan är det dags för varmbad, har ju missat nästan hela terminen för den förbaskade foten men nu badar jag för tredje gången , sköööööööönt.
Lite har jag fått gjort, klistrat ihop " skrot " till ljusstakar   




Åsså klämmer jag i med några gamla tulpaner





Ha det gott!
KRAM
eva

3 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Vad fiffigt och fint med ljusstakarna
ha en trevlig helg
kram Rosa

Ann-Christine Eriksson sa...

Fiffiga du!
Det blev så fint med ljusstakarna.
Tomma burkar är fint att sätta blommor i.
Kramisar

Ann-Christine Eriksson sa...

Fiffiga du!
Det blev så fint med ljusstakarna.
Tomma burkar är fint att sätta blommor i.
Kramisar