Ljus

Ljus

måndag 16 december 2013

OH JÖSSES

Nu är det snart jul, sista veckan innan dopparedan, usch va' fort det går. Har tittat över julklapparna idag för att se om jag måste komplettera lite, ALLA MÅSTE ju få lika många klappar.Bakat har jag oxå gjort, KORS I TAKET, nu blir ALLA förvånade, jag själv oxå faktiskt.


På auktionen igår ropade jag in två omgångar " silver-grejer"  
20 kr för allt, 2 kaffekannor , 2 sockerskålar och 2 gräddkannor
Toppenfint att ha tallris i tycker jag.




Även ett set med parfymflaskor ropade jag in bara för att det är såååååå fint.



Ha en fin eftermiddag
KRAM
eva

2 kommentarer:

Maj sa...

Oh så fina saker till så lågt pris!Då känner man sig nöjd/M

Maria sa...

Jisses vad du fyndat mycket fint, det blev riktigt fint med ris i kannorna.
Ha det gott/kramen