Ljus

Ljus

torsdag 12 december 2013

HEJ

I min favorittidning såg jag detta,att göra en ängel.



Såååå söt, måste ju bara prova att göra nåt liknande, men min vana trogen så fuskade jag . Köpte en sån där prydnadsdocka på loppis för 15 kr som jag använde hela kroppen på, inte bara huvudet som här visas, så då gick det ju med en hejdundrande fart att få till en ängel . Söt blev hon oxå, men om jag gör en till ska jag vara lite mer noggrann och göra flera detaljer på klänningen, här tog jag bara en bit ullig filt så det ser ut som en pälskappa .









Ha det fint, ikväll tittar jag på ERNST som fortsätter sitt julpysslande, nån ide kan jag ju få.
KRAM
Eva

2 kommentarer:

Monika sa...

Men åh så fin den blev! Helt bedårande! Min favorittidning också. Jag har ALLA från första numret och fram till idag :o)

Jag ska på temakväll och göra en juldekoration. Så jag missar Ernst. Men jag får se reprisen eller på datorn i efterhand.

Ha en trevlig kväll!
Kram
Monika

Solglittret sa...

Så fiffigt du gjort!!
Härligt och vackert!
Ha en fin tredje advent helg
Kram Lollo