Ljus

Ljus

måndag 11 november 2013

Trädgård

Hejsan
Idag tog jag mig ut i trädgården en stund, solen strålade så skönt på baksidan av huset så jag bestämde mig för att flytta mitt " pynt " från framsidan dit istället. Sagt å gjort, symaskinsbordet lades i en skottkärra och kördes iväg, en mossig gammal trädgårdsstol fick oxå sin plats där. Lysande små kvistar hade jag inhandlat på förra årets rea å nu fick dom komma ur kartongen för att lysa upp husgaveln. Fotograferat har jag ju gjort i gassande sol, så,så mycket till lyse ser ni väl inte. 




Ha det bra på veckans första da'
KRAM
eva

2 kommentarer:

Monika sa...

Eva! Så himla fint du gjort! Kan tänka mej att det blir väldigt stämningsfullt när mörkret kommer.

Ha en fin vecka!
Kram
Monika

Anna tassar in.. sa...

Oj hoppas här trillar jag in och hittar en hela sajt med massor av vackra bilder..så härligt. :)