Ljus

Ljus

fredag 20 september 2013

Japp,

Så då var det fredag igen då, lite ledighet vankas för dom som jobbar ekonomitid, själv har jag alltid, i över 30 års tid, jobbat helger oftast varannan då jag arbetat inom vården, så det här med ledigt på helgen har jag inte ens tänkt på, men måste säga att nu som sjukpensionär är det skönt att vara hemma när resten av familj o vänner är lediga.
Hoppas ni alla får en skön fredagskväll.
KRAM
Eva

Ska be gubben bära in ved så jag kan göra en skön brasa


Å som den samlare jag är så tog jag naturligtvis reda på dotterns 40-års rosor när dom blommat klart, efter torkning ligger dom nu i den andra av två sockerkaksformar som jag gjort ljusstakar  av.



Udda örhängen blir toppenbra ljusprydnader och piggen sitter ju redan där , bara att trycka in i stearinet

Inga kommentarer: