Ljus

Ljus

måndag 16 september 2013

Första höstdagen ?

Ja, det kan man fråga sig om det är, regnar lite, solar lite, och blåser så barr och löv yr omkring, det riktigt rasar av från träden. Skönt, tycker jag för jag gillar hösten, mysigt att få " boa " in sig, tända lampor å ljus, kura under en filt, slippa vara ute som man känner att man bör vara när solen gassar å det är varmt, näääää, mysigt med inneliv. Och klädseln sen, härligt att få pylta på sig lite, och gömma valkarna, så HÄRLIGA HÖST VÄLKOMMEN 








Önskar er en fin start på nya veckan
KRAM
eva


1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Å Eva, jag kommer mig inte för med att göra nått, det är ju bara grått, grått….
Det får gärna vara höst men solen vill jag nog ska skina….
Blir klockan bara lite mera så kryper jag också upp i soffhörnet ;)
Kram på dej….