Ljus

Ljus

måndag 1 juli 2013

Bzzzzzzzz

Ett sånt här fint getingbo har jag i torpet, ja tomt å övergivet är det förstås, annars skulle inte jag vara i närheten, är livrädd för getingar. Trots rädslan kan jag inte annat än beundra detta otäcka kryp som kan bygga nåt sånt här, vilket arbete,  



Rejält stor är boet oxå.
Ikväll ser jag fram emot ett TV-program som passar mig perfekt ( tror jag )det går på 1 och heter LIVET ÄR LOPPIS, det blir nog kul.
Ha en fin kväll alla bloggisar.
KRAM
eva  

4 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Vad ...det programmet missade jag igår
getingar är ett otyg hu hu
ha det så bra
kram Rosa

Britt-Inger sa...

Märker att jag inte varit in på bloggen på ett tag :)
Såg längre ner i ett inlägg att du är ägare till sååå jättefina koppar !!
Du getingbon är faktiskt riktigt fina…. men innehållet kan jag också var utan :)))
ha det gott min vän….
Kramen….

Irenes tavlor sa...

ser ut som en mumie..dom kan de små liven.. jag blev loppissugen när jag såg programmet, kram Irene

Unknown sa...

Hjälp! Tur att det är tomt.
Måste ha med mej Betapredtabletter plus en Epipenspruta hela sommaren om jag skulle få ett stick av geting eller bi.
Kramar