Ljus

Ljus

tisdag 11 juni 2013

Svart

Ja , det fick mina gamla solblekta lyktor bli, dom hade stått utomhus i flera år och var inte så snygga att titta på längre. Men naturligtvis kunde jag inte bara slänga dom ( kan förresten inte slänga nåt alls, tror att allt s--t ska komma till anv. )så dom fick en sprut av färgburken, så nu kan dom hänga med flera år till.






Förresten, vi kan ta lite skräp till , nämligen kartongen som den stora ängeln ( som jag fick på min födelsedag  ) låg i , den måste ju oxå leva vidare

Den piffades och fick bli pappersrullsförvaring



Ha en Trevlig Tisdag
KRAM
eva

6 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Tänk vad lite färg kan göra :)
Blev som nytt, du kan känna dig mycket nöjd över resultatet.
Kartongen fick också ett nytt liv tack vare dina magiska fingrar.
Ha det gott
Kram/Annika

Maj sa...

Så snyggt det blev med svart! Som nya....jag spar också ofta förpackningar av alla slag och det är otroligt vad ofta de kommer till användning i annan funktion/M

Carina sa...

Pyssel pyssel, mysigt blev det!

Rosa i huset i vitt sa...

"kan vara bra att ha säger man ju och det är så sant..så bra det blev med kartongen
ha det bra
kram Rosa

Ann-Christine Eriksson sa...

Så fina dina lyktor blev i svart!
Kram

Annelie sa...

Du är underbar du lilla svärmora..;)) Kartongen blev ju supersnygg..

Pööösssss på re!!!