Ljus

Ljus

måndag 21 maj 2012

Ny vecka

Hej Svejs denna Måndag, helgen har innehållit både crusing, loppis  och torpbesök och vädret har varit så där, ingen riktig värme runt 10 grader bara och regndroppar som fallit titt som tätt, men här kommer lite bilder på det som försiggått.

Visst ÄR det väl TUR att jag har en LITEN röd bil när den STORA röda bilen inte vill starta


Köpte en liten ängel på loppis ( den med vit klänning ) hade ju kompisen redan, så nu är dom två.

Dasstapeten på plats

RosenÄngla har hittat sin plats i torptrappan


Så nu väntar jag bara på värmen så jag får sova i torpet för första gången denna vår/sommar

Ha en fin eftermiddag å kväll
KRAM
Eva



2 kommentarer:

Maria sa...

Fin bil ni har, jag skulle vilja ha en sådan glidarbil.
Det blir fint på ert dass med en sådan läcker tapet.
Här har varit rena sommaren idag så snart kan ni nog sova i torpet.
Kramizar

Anonym sa...

Änglarna är så fina! Nu ska jag söka efter en sådan på loppis.
Ligger sjuk så dina bilder gjorde mej glad.
Kramar