Ljus

Ljus

måndag 9 april 2012

HEJ IGEN !

Tog ett litet påsklov från bloggen, inget jag planerade det blev bara så. Plockade bort datan från sin plats därför att jag skulle bjuda " gamlingarna " på mat igår och datan hamnade på tvättmaskinen å där blev den liggande några dar'. Men nu så blir det som vanligt igen, ett inlägg om dan', ska jag väl tro i alla fall. Hoppas ni alla har haft en fin helg å ätit massor med ägg o godis.
Här kommer några bilder från min påsk.
KRAM
Eva


Har varit till SPINDELMANNEN med påskgodis

Pyntade till ännu nåt ägg

Hälsat på en påskfin vovve
 
Svärmat i fullmånens sken.
 



4 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Att du haft en riktigt härlig påskhelg är det ingen tvekan om :) Men vad är det för gott på den första bilden ??
Svärmat i fullmånens sken låter riktigt bra ;)
Ha det så gott i veckan som kommer med alla vardagarna också... Kram !

Unknown sa...

Du har haft en GOD påsk ser jag. Ha nu en bra vecka också!
/SA

Unknown sa...

Hihi, du kan du, svärmat i månsken...mmm, nog förstår jag att den påsken varit go ;*)

Skönt med datorvila ~~~
Kramen från Eva

Fågel Blå sa...

Åhh så skönt med lite bloggvila, kan behövas om man skall hinna nåt annat!
Ler!
Mysigt ni har haft det!
Ha en fin vecka
Kramar Kathrine