Ljus

Ljus

onsdag 1 februari 2012

HEJ SVEJS !

Ja, då går vi in i en ny månad igen då, foooooort går det. Idag tog min rara dotter med mig på en liten utflykt , ja , liten å liten det är väl ca.10 mil till Edsbyn ( enkel resa ) dit vi åkte för att gå på Erikshjälpen.
Men jag hittade då ingenting denna gång heller fastän jag fick besöka ett loppis där jag aldrig varit förut.
Det måste vara mig det är fel på just nu och inte loppisarna som jag skyller på att inte ha nåt att köpa.
För saker finns det då i överflöd så det är väl min loppislust som inte har vaknat ännu.Nu väntar det ännu ett kalas, en 18-åring ska firas nu på eftermiddan , det blir fint det.
KRAMAR
Eva
    

4 kommentarer:

Oljekritan sa...

Ja men så kan det vara ibland..man är inte på loppisköparhumör...ser ingenting..det ska vara den rätta känslan..ögonen ska vara öppna för de rätta prylarna...så känner jag i allafall..och tur kanske det är, att man inte alla gånger kommer hem med nya saker..det blir så Mycket prylar hemma..kram till dig//Karina

Unknown sa...

Tack snälla du, för att du tittade in och önskade mej en god natt.
Önskar dej förstås detsamma :-)

Jag ska ut en sväng nu snart...och snövandra lite med mina pälsiga vänner.

Sen så...är det nog dags *zzz* ;*)

Maria sa...

Skulle du få lust till att pyssla så har du säkert nåt i dina gömmor att ta fram men kanske är det så att du behöver ha lite semester för att ladda pyssel batteriet.
Ha en bra dag/kramizar

Anonym sa...

Så fina vinterbilder! Kram