Ljus

Ljus

måndag 6 februari 2012

Hej Måndag !
Ny vecka igen , tycker att jag nyss skrivit dom orden , men det må väl vara förra måndagen det. Idag händer inget särskilt , har bara varit och handlat lite förnöderheter som mjölk , mjöl , smör och sånt där som man måste ha inget extra så att säga. Jag gillar inte att handla mat , det är tråkigt , dyrt och tungt , nä det  är det där andra, onyttiga saker som jag inte behöver som jag vill gå och titta efter.
ÖNSKAR ER EN FIN MÅNDAG
Eva
KUDDFODRAL köpta på DOLLAR STORE 40kr / st

3 kommentarer:

Maria sa...

Ja handla onyttigt är mycket roligare det var fina kuddvar du köpt, de var säkert mycket roligare att handla dom.
Ha de gott/kramen

Anonym sa...

Jag håller med dej. Nu får jag ta det lugnt efter mina loppisfynd i torsdags. Men nog skulle det vara roligt att slippa vända på slantarna. Fina kuddöverdrag du köpt på Dollar Store.
Ha en fin måndagskväll. Kram

Ölandsvindar sa...

Ville bara säga hej! I dag ska jag fylla på förråden. Toapapper, hushållspapper, tandkräm... sånt där som är så bra att ha lite på lager.
Kram
Kerstin