Ljus

Ljus

lördag 17 januari 2015

HEJ

Idag blev det en sväng på Erikshjälpen, inte ofta jag är dit på lördagar men jag hade andra ärenden i staden så naturligtvis måste jag slinka in. Som tur var hittade jag just ingenting ( behöver inget  )men en bit tyg kom med i alla fall.

Tycker sånt här blått madrasstyg är sååååå vackert, räcker till en kudde eller till en stolsdyna.
En sväng på blomsteraffären blev det oxo, köpte lite grönska att sätta i en såskopp.



Några rosa tulpaner blev det , och häromdagen blev det vita oäkta på RUSTA



Önskar er alla en fin LÖRDAG
KRAM
eva

1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Tulpaner är väl ljuvliga !! Själv väntar jag med att köpa såna för jag har julen kvar ännu :)
De flesta har väl städat ut den men inte jag :))))
Sååå länge sedan jag var till Erikshjälpen !
Idag har jag iaf varit till Bollnäs, inga större fynd blev det där heller ….
Ha en skön helg, kramen….