Ljus

Ljus

måndag 29 december 2014

HEJSAN

Va' skönt med en vardag så här mitt i alla helgdagar är faktiskt rätt så trött på julen nu. Därför smyger jag sakta bort julsakerna och återställer den brun-vita - grå- svarta - blå färgskalan i mitt hem, skööööööönt. 


Men ljusstakar å stjärnor får fortsätta att lysa upp i vintermörkret, å nån ny ljuspunkt har jag oxo köpt bla. detta träd med söta vita rosor



Ljusugglor som nu reas passar in i min färgskala, grått o vitt  



Åsså den BÄSTA klappen

En skrivare, ni förstår, tänk vad jag kommer att göra av med papper nu

Ha det fint
KRAM
eva

4 kommentarer:

Maria sa...

Va bra med en skrivare, jag skrev ut bilder på servetter och satte fast på ljus, blev riktigt bra. Här får allt julen vara kvar ett tag till.
Önskar dig ett gott slut och
Ett Gott Nytt År/kram

Britt-Inger sa...

Vilken söt uggla du fått :) Jag är barnsligt förtjust i ugglor, sköldpaddor o grodor :)
Visst är det skönt med lite vardagsrutiner mitt i alltihopa. Det tycker jag också.
Ha det fortsatt gott, kram på dej !

Black Iris sa...

Du är precis som mig.. Igår plockade jag bort alla julsaker förutom två stakar i fönstren. Det är ju liksom över nu..
Gott nytt år önskar jag dig i alla fall..

Kram Maidi

Rosa i huset i vitt sa...

Har plockat bort det mesta idag stjärnorna får vara kvar ett tag till
Gott nytt år
kram Rosa