Ljus

Ljus

torsdag 18 december 2014

HEJ

Hur har ni det i julstressen, själv har jag inget alls som hänger över mig, såååååå skönt. Var ut med gamla mamma för att hon skulle få handla, å fy va' folk det var i farten, å alldeles tokiga var dom oxo, bråttom , bråttom och överfyllda korgar, undrar hur mycket som slängs bort efter helgen , för man kan ju inte äta sig mera än mätt. Nä fy vilket slöseri.......
Ha det gott alla och ta det lugnt
KRAM
eva 

Jag, jag köper hellre blommor än mat ja' 24.90 kostade långa stora amaryllisar med grönt till på LIDL, otroligt billigt, köpte två stycken.



Pysslat lite har jag naturligtvis oxo gjort, pyntat pepparkakor och gjort tårtpappersänglar






1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Vilka söta änglar du gjort !
Julstress ? Vad är det :)))
Inte känner då jag nå´n !!
Fortsätt pyssla o njut !
Kramen…..