Ljus

Ljus

fredag 12 september 2014

HEJSAN

Förkylningen bättre, ja nästan helt bra. Har även tagit farväl av en nära anhörig vid en mycket fin begravning igår, så nu kanske vardagen blir lite mera som vanligt igen, mera tid för pyssel och bloggande.Saknaden av en kär anhörig är förstås stor för dom  som är kvar, men allt faller ändå in i vardagslunken allteftersom, å så är det ju det ska vara.
Hoppas ni alla har finfina soliga sköna höstdagar, här är vädret underbart.
Ha det gott
KRAM
eva


Bilderna har inget samband idag, bara en enda röra.

Doftljus från RUSTA som luktar jättegott

En härligt BLÅ fäll, även den från RUSTA

Fint mönstrade papper och ett kul tyg med noter förärade sonhustrun mig

En lampa för en tjuga som nu förvandlats till en ljuskrona för värmeljus

Höstfärger hos grannen


1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Nu har vi då fått höst…. Jag har stretat emot men nu får jag ge mig :)
Sitter ute nu men måste nog gå in o fixa lite kaffe eller så gå o hämta vantar…. Tror jag fixar med kaffet istället :)))
Ha det gott, hoppas vi kan träffas snart !
Kramen….