Ljus

Ljus

lördag 15 februari 2014

Lördag

Idag tror jag det blir en sån där riktig" hemma- i- soffan- dag", vill inte göra nåt, är så trött på den stora gipsskon och att inte kunna klä  mig ordentligt, förbannat trött på mysbyxor å dylikt.
Teven åker på direkt på morgonen när gubben är ledig, från sängen till fåtöljen, sen sport, sport , sport hela dan', rätt tjatigt det med tycker jag, men nu får det vara färdiggnällt, jag får hitta på nåt kul att göra, pyssla eller läsa, två underbara saker.
Ha en mysig  dag ni oxå
KRAM
eva
Å, ni jag gillar sport jag oxå, men i lagom  dos 








1 kommentar:

Monika sa...

Hej bästa Eva!

WOW! Så många fina inlägg du hunnit göra sedan jag sist tittade in här hos dej! Hur länge måste du gå med foten i paket? Hoppas du snart får bli av med "skiten".

Jag ser mest skidåkningen. Och dom har ju lyckats så fantastiskt bra. Igår nästan svimmade jag av spänningen. Gick och gömde mej men karln i huset vrålade och hejade så det gick inte annat än höra ändå ..... hahaha. Så lät det nog i många hem igår :o)

Ha det fint!
Kramen!