Ljus

Ljus

måndag 3 februari 2014

Hej Alla !

Helgen dundrade förbi i raketfart så jag hann inte ens med bloggen. Det kalasades både lördag och söndag, 20-års firande ena dan' å 50-års den andra å där emellan ligga med foten i högläge, så ni förstår, det blev inte mycket mera gjort.


Dottern till 50-åringen hade skapat en tårta, en lysande blå med en papegoja på toppen, allt i sockerpasta, men vi nändes inte skära i den så värdinnan vispade ihop en annan tårta som vi kunde stoppa i magen.

Här hemma har nu även vardagsrummet börjat ta form, hallens tapet fick följa med in även dit på en vägg, och dom övriga fick bara en enkel enfärgad grå tapet , nu väntar vi bara på den nya soffan innan allt blir som det ska.






Å idag GASSAR solen här hos mig och det är flera varmgrader, ja nästan så jag får vårkänslor.
Önskar er en finfin start på den nya veckan.
KRAM
eva

2 kommentarer:

Black Iris sa...

Oj, vilken tårta.. Jag förstår att ingen ville skära i den.. Även jag har lite vårkänslor idag för hela eftermiddan har solen skinit genom mina skitiga fönster..

Kram Maidi

Ann-Christine Eriksson sa...

Hej!
Vilken fin tårta!
Så roligt att få tapetsera om.
Jag skulle också haft en ny soffa.
Sönderriven av missarna :(
Sköt om dej och foten
Kramar