Ljus

Ljus

söndag 12 januari 2014

BURRRRR

Minus 8 grader var det inomhus i torpet, å minus 15 utanför. Men när jag gick omkring där inne å fotograferade så nog kunde jag känna sommarkänsla ändå, med pelargonior å rosor.Nu är ljusstakarna bortplockade och små fönsterlampor lyser istället i torpets fönster, va' bra det är med LED-lampor som är så energisnåla så det kan få lysa dygnet runt tills våren kommer.
Ha det gott i mörkret
KRAM
Eva 








Inte får man känslan av att det är sååååå många kallgrader inne




Ute såg det kyligare ut, åsså blåste det ju oxå.

3 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Du har sååå fint både hemma o i torpet Eva !! Önskar jag vore lika duktig….
Men alla är vi olika å det går bra det också :)
Kram på re´

Solglittret sa...

Verkligen hemtrevligt och mysigt hemma hos dig vännen^^
Här har vintern oxå gjort sitt intåg på allvar .. -17 gr idag ...brr....och det knarrar så där vintrigt under skosulorna!

Önskar dig en fin inledning på veckan

~Lollokram~

Elzie sa...

Hej Eva! Så kul att du ville hälsa på mig. Om du vill hälsa på på min riktiga blogg så kan du trycka på kommatecknet istället. Vet inte om det står över eller under min scrapblogg. Välkommen.
Ljuvliga bilder du visar, men snön kan jag va utan, haha.
Kram Elzie