Ljus

Ljus

söndag 29 december 2013

ÅH

Va' tråkigt allt är  idag tycker jag, mörkt, långsamt, ishockey på teven, boken utläst, inga nya tidningar , ja kan väl knappt bli värre, men i morgon är det i alla fall vardag så en morgontidning dimper ner i brevlådan.
Hoppas ni inte har det lika tråkigt som jag , utan en SKÖN SÖNDAG
Kram
eva




Inte   har jag några nya bilder att visa heller, inga loppisfynd ens, eftersom loppisturen igår inte blev av pga. huvudvärk
Ni får titta på några riktiga gamlingar

1 kommentar:

Monika sa...

Det var nog dom supersnyggaste "gamlingar" jag någonsin sett! :o)

Kanske behöver vi såna trista dagar för att uppskatta de roligare dagarna ännu mer :o)

Här har varit en riktigt seg dag också. Som en lååååångfredag ungefär ;o)

I morgon blir en bra dag! Det tror jag på!

Kram
Monika