Ljus

Ljus

torsdag 15 augusti 2013

Torsdag

Inte ett moln så långt ögat kan se, inte en droppe regn på heeeeeela dan, ja, just så har det varit i dag så förmiddagen ägnade  jag till att plocka lite bär. Jag satt så fint å tronade på en trädgårdsstol medans jag länsade buskarna på vinbär och krusbär.



På eftermiddagen har jag kalasat, har firat lilla mamma som fyller hela 83 år idag.


Hoppas ni oxå har haft en solig å skön dag, ikväll tittar jag på ERNST, sista programmet för denna säsong.
KRAAAAAAAAM !
Eva 

2 kommentarer:

Solglittret sa...

Oj vad duktigt du skördat...tänk så mysigt att kunna lägga upp ett så somrigt förråd!
Ja här har solen strålat och det har varit så varmt och skönt.
Önskar dig en finfin helg
Kram Lollo

Maria sa...

Likadant väder här, jätte skönt. Mums vad det ser gott ut med bären. Önskar jag hade haft några buskar.
Ha en fin helg/kramen