Ljus

Ljus

onsdag 24 juli 2013

Tjoho!

Nu kom sommaren tillbaka igen till oss här uppe i södra norrland, över 20 grader varmt och gassande sol.
Till helgen ska jag vara med dottern på Bergviksmarknaden, hon står där och säljer av sina uggletavlor å då passar jag oxå på att ställa dit lite grejer och hoppas att nån vill köpa nåt av mitt återbruksarbete.
Hoppas ni alla har det bra!
KRAM
eva   


Hade några terakotta - ljuslyktor som stått ute i 5 år, nu fick dom sig ett bad , ny färg å decoupagades så nu hänger dom säkert med 5 år till




2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Eva!
Så jättefina dina ljuslyktor blev. Du är så duktig på att ta tillvara gamla saker så dom blir som nya igen.
Nu äntligen har jag fått tillbaka min internetanslutning.
Ha en fin dag!
Kram

Rosa i huset i vitt sa...

Så fina de blev
ha en trevlig helg
kram Rosa