Ljus

Ljus

lördag 9 mars 2013

Lördag

En tur på loppis tog vi i dag , min lilla gubbe å jag.
Erikshjälpen först på tur, där dessa saker i korgen åkte


En fulfin rolig vas + skiva, flasköppnare( gubben)

Vidare till ett alldeles nyöppnat loppis, ja det var öppningsdag just i dag, ANNAS LOPPIS på Gamla Stugsundsvägen
Där blev det en ljuskrona , en riktigt stooooor burk och några bildelar till gubben.



Sedan in på " stan " igen till ett litet källarloppis på Kungsgatan, även där plockades några saker ner i korgen

En blå/ vit skål till torpköket

Spetsar, och just ja, brickan dom ligger på köpte jag ju oxå på Erikshjälpen.
HA EN FORTSATT FIN DAG !
KRAM
eva

3 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Du har tur du som har en gubbe som följer dig på loppisar ;)
Har svårt att få med min :) Han skulle säkert bara bli otålig när jag går o vrider o vänder på så mycket….
Bäst att lämna honom hemma :)
Många fina fynd har du hittat som vanligt….
Ha en fin dag, kram på dej !

Anonym sa...

Mysigt att gå på loppis...fina fynd du gjort!!

Hoppas du får en finfin inledning på veckan vännen

Ann-Louisekram

Rosa i huset i vitt sa...

vad mycket fint du har hittat..jag fick också med mig gubben till ett loppis i Lördags..Hela människan heter det ..där serverar de jättegoda mackor och kaffe också
ha en bra dag
kram Rosa