Ljus

Ljus

tisdag 18 december 2012

HEJ

Nu ni, julen närmar sig , inte många dagar kvar, idag har skinkan ( eller skinkorna, jag tog 2 rätt så små ) inhandlats, färdigkokta förstås, inget jobb i onödan. Sill ska jag i alla fall lägga in själv det tycker jag är kul och så blir den mycket sötare å godare än den färdigköpta , sen är väl jag klar med julandet så jag kan bara slå mig ner o vänta på tomten.
 
Om han vill komma förstås, han ser ut att tycka det luktar illa här
 
Han får väl bli sittande på sin spark i storskogen då
 
KRAM
eva
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nu går det undan minsann....längtar...hihi..
Så härliga tomtar du bjuder på :)
Önskar dig en fortsatt fin vecka
Ann-Louisekram

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan ja det blir färdigkokt skinka här med ..har alltid gjort själv men förra året var första gången vi köpte färdigkokt och det var helt okej

kram Rosa