Ljus

Ljus

onsdag 10 oktober 2012

God Kväll

Jag kan inte förstå vad jag har blivit lat med att blogga, jag som vill göra ett inlägg om dagen men det blir liksom inte av och plötsligt är dagen slut å jag är såååå trött. Det är kanske hösten som gör det och mörkret men det tar sig nog snart igen. Pysslandet har det oxå varit klent med, men idag har jag grejat så smått igen så det blir nog ordning på det oxå vad det lider. Nu är även denna dag slut och sängen å en bok väntar.
SOV GOTT MINA VÄNNER
Kram / Eva
 
Gunghästen målade jag helvit för ett bra tag sedan men nu fick den lite mera svarta detaljer på sig plus lite man av en pälsbit
 




 
 

2 kommentarer:

Maria sa...

Ja man kan inte alltid vara på topp när det gäller bloggen ibland orkar man inte riktigt. Hoppas du sovit gott inatt å vaknar upp till en skön dag/kramizar

Monika sa...

Vad du är duktig! Du bestitter hur mycket bra ideér som helst! Jättefint!

Gör dina inlägg när du själv känner lusten. Dom är alltid lika fina när dom än kommer!

Kram
Monika