Ljus

Ljus

lördag 8 september 2012

Lördag

Hej så här på lördagskvällen , gjorde ett uppehåll i tv-tittandet för jag blir såååååååå trött på all reklam som 4:an har     i ett kör. Annars är det KÖRSLAGET som står på så jag kan lyssna med ett öra när jag läser. För övrigt idag så har jag varit på auktion med dotter   o barnbarnet Jocke, som ropade in ett PIANO, herre jestanes innan han fick ut det från huset , och på allt elände från övervåningen, tur jag bara ropade in småsaker. Dottern Hanna klämde till med ett stort skåp så tur hennes make kom med släpkärra och fick hem både henne å fyndet.
Ha en fortsatt SKÖN KVÄLL!
Eva 



1 kommentar:

Monika sa...

Hej Eva!

Alltid lika skoj att titta in här hos dej bland alla dina fina pyssel. Tavlorna blev ju hur fina som helst. WOW! Blir kul att se vad du hittar på med dom där pinnarna.

Håller med om reklamen! Jag står knappt ut och orkar nästan aldrig se ett helt program från början till slut.

Ha en fin söndag!

Kram
Monika