Ljus

Ljus

onsdag 18 april 2012

Snö och pyssel

HEJ !
Idag har det varit full dag igen, till hjärtsköterskan på morgonkviste, sen å titta till gamla mamma som fått bältros å har så ont , å efter det på Vuxenskolan för att skapa med skräp. Det är FRAMTIDSVECKA här i kommunen och ett led av detta var att min dotter höll en kurs i att "SKAPA MED  SKRÄP " så naturligt vis måste jag dit å göra nåt även jag. Det blev en presentpåse av mjölkkartong, värmeljushållare å pärlor plus en glimmande fönsterprydnad av cd-skivor, så då blev det lite mindre att kasta i soptunnan idag.
HA DET FINT !
Eva











5 kommentarer:

Monika sa...

Fiffiga Du! :o)

Vilka fina saker du skapat! Bara älskar den fina spaden som blev en ljusstake. Inspiration på hög nivå hittar man alltid här hos dej.

Hoppas det var bra med hjärtat!

Ha det fint!
Kram
Monika

Snäckskalsdalen. sa...

Häftigt! Jag ser sådana hänga ute i träden, jag!
Agneta kram

Unknown sa...

Snyggt fixat!

Britt-Inger sa...

Åh... jag lider med din mamma !! Stackars kvinna :(
vart har det satt sig på henne, har hon fått några mediciner ????? Vad isf ??
Jag hade ju en riktig dust för 1.5 år sedan så jag förstår henne verkligen. Den här gången klarade jag mig bättre....
Fina grejer du skapat !! Kram, kram....

Anonym sa...

Hej Eva!
Så synd att din mor fått bältros. Det gör ju så ont.
Så fina skivorna blev. Måste göra en och hänga i fönstret.
Kram