Ljus

Ljus

onsdag 28 mars 2012

Penseer'

GOD MORGON !
Igår tyckte jag det kändes vårlikt så jag var till handelsträdgården å köpte några blommor som jag ställde på broa'. Å bara därför så är det mulet , grått o regnigt idag , alltså inte såååå vårigt med andra ord. Till helgen som kommer så har dom t.om. lovat snöväder här hos mig, å de e klart det SKA väl vara APRILVÄDER nu när vi träder in i denna månad straxt.
Önskar alla en FIN DAG !
Kram
Eva




Köpte även några vita Brovallior ( heter det verkligen så ? ) att ha i fönstret




3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Precis samma här, storm och dimma och iskallt från att ha varit högsommar igår! Men som sagt, det är mars bara!
Fina blommor fick du köpt i alla fall!
Tror det är Browallia, ja!
Agneta kram

Anonym sa...

Så fint du har Dekorerat med blommor och sten i zinkbaljan!
Ja det är browallia blomman heter. Min mor brukade ha blå browallia i sitt köksfönster och det var så fint.
Vi får finna oss i att vädrets makter styr och ställer. Men snart är vi ändå framme i maj och då ska det väl inte komma någon snö.
Nästan vårkramar.

Oljekritan sa...

Åh vad fint med de små penseerna i ´zinkkrukor,så snyggt..Vår..Ja vädret är lurigt..varmt och så kallt igen...april april..Kram karina