Ljus

Ljus

torsdag 1 mars 2012

HEJ

Ja , idag så har det varit en trevlig dag, har varit till Valbo med goda vänner, besök på IKEA förstås plus en hel del andra butiker, åsså mat och kaffe på restaurang. Allt gick så bra för vi tog det verkligen i en lååååååååångsam o behaglig takt. Och underbart vårväder har det   varit hela dagen och nu i kväll hela 7 grader varmt , fastän blåsigt o lite regn som  faller ner. Nu är det sängen som gäller för mig så jag önskar er    GOD NATT o SOV GOTT.
Kram
EVA






En salig blandning av gamla bilder som ni säkert sett tidigare, så detta blir en repris.

3 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Ser ut att ha varit en givande dag, sådana dagar är härliga!
Kram

Ölandsvindar sa...

Härligt med en shoppingrunda ibland. Jag har också haft en den här veckan och efter att en kallelse till mammografi landade i brevlådan köpte jag tre behåar (heter det så?). De gamla var för anskrämliga.
Kram
Kerstin

Maria sa...

Gott med en tur, gå å strosa på Ikea e inte helt fel.
Dom har god mat tycker jag i alla fall i Göteborg.
Ha en go helg/kramen