Ljus

Ljus

tisdag 10 januari 2012

Tisdag

Hej Svejs så här på kvällskvisten !
Jag har oxå alltid   velat ha en provdocka ser så många fina i olika bloggar, men tycker allt dom brukar vara lite dyra, för är det nåt jag inte har såååååå mycket av, är det pengar. Men idag hade jag tur, var till dottern som höll på att städa i en skrubb och där inne, låååååångt in i mörkret, stog hon, KVINNAN i mitt liv. Visserligen gjord i frigolit men med kurvorna på rätt ställe, bröst o midja som en gasell. Nu har hon fått ny färg på kroppen och satts upp på en avsågad golvlampa nu ska hon bara torka och pyntas så får ni se bilder i morgon. Hoppas hon blir en bra sambo till oss  övriga i familjen.
Önskar alla EN GOD NATT !
Eva
Bild från i somras på en nästan lysande " kuse "

3 kommentarer:

Maria sa...

Då får jag önska lycka till med er nya kvinna i huset. Skall bli roligt att se bilder av henne.
Kramen

Britt-Inger sa...

Blir spännande att se :)
Ha det så gott så ses vi efter jobbet :)
Kramen....

Anonym sa...

Så roligt. Dom är verkligen fina.
Kram