Ljus

Ljus

söndag 8 januari 2012

Söndag ????

Hej ALLA kära vänner !
Idag är det visst Söndag men jag hade Söndag redan i Fredags ja jisses va jag rör till i dagarna när det är helgdagar mitt i veckan. Men som sagt SÖNDAG ÄR det idag och nu är helgerna slut för en lång tid framåt, åtminstone till påsk tror jag. Det händer just inget här , dagarna bara ILAR förbi ändå. Idag ska vi på kalas , min lilla bror J-Å fyller hela 45 år så då blir det fika där. Men nu ser jag fram mot oxveckorna som kommer så jag hamnar på rätt spår igen med LOPPISBESÖK o PYSSEL, jag saknar verkligen detta.
Önskar er en SKÖN SÖNDAG!  
KRAM
Eva
Ännu En REA-julkula som ska få hänga framme hela året

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en fin söndag med kalas och lite vila.
Kram

Maria sa...

Vilka söta ballerinaskor! :)

Önskar dig en riktigt skön, fin och rolig kalassöndag!!!
kram♥ Maria

Britt-Inger sa...

Hej å hå :)
Du har en award att hämta hos mig .....
Japp Eva ska vi ta en fika nån eftermiddag till veckan ? Om du kan o har lust, när ? Vad jag vet så kan jag vilken som helst efter kl 16....( Kanske på Erikshjälpen på onsdag ? Annars på stan nå tag...) Säg du....
Kramen....

Oljekritan sa...

åh loppis ja!! det har varit dåligt med det under julen här med..måste ju ändras på!!! Tur att det blir slut på alla helger och som vanligt igen!!!

Maria sa...

Vilka söta små skor, såg inte först att det var en julgranskula.
Det är hos dig ungefär som här ingen större lust till något.
Ha det bra/kramen

Unknown sa...

Gomorron svärmora,javisst är det ljuvligt nu när det blir som vanligt igen..;)) Det blir ju ingen ordning alls me dessa helger..ha en riktigt härlig dag nu....KRAAAAM!!