Ljus

Ljus

tisdag 27 december 2011

Mellandag

HEJSAN !
Idag har vi (gubben å jag ) varit till grannstaden Hudiksvall. Det var väl mest gubben som ville ut å åka en sväng och titta på Clas Olsson förstås, men det var jag som handlade mest , det är ju REA för sjuttsingen. En kjol och två koftor o en ring blev det.Annars är jag väl inte så mycket för att gå på mellandagsrea för jag gillar inte när det är mycket folk så jag måste trängas. Men nu är det gjort för denna gång. Inte har jag nå nya bilder att visa heller så det får bli julbilder i dag oxå, LOVAR att det är dom SISTA.
Ha det fint !
Eva
JULDUKNINGEN

SÖT JULKLAPP FRÅN DOTTERN

4 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Så mysigt det låter att ha varit iväg så där....
Men visst, du har så rätt i att det brukar vara mycket folk på reorna :(
Ha det så gott, kramen....

Maria sa...

Oj vad fint den lyser, är det en glaslykta innanför? Hoppas du har haft en fin jul, här har varit bra hos mig en fin jul har mor o ja haft.
Kramizar

Oljekritan sa...

Mysiga är dina julbilder...ser hemtrevligt ut...fina lyktor. God fortsättning till dig//Kram Karina

Ölandsvindar sa...

Tänk att Clas Ohlsson är som Paradiset för alla gubbar! God fortsättning till dig Eva!
Kram
Kerstin