Ljus

Ljus

onsdag 14 december 2011

Julstress???

GOD MORGON !
Här är det ännu en mild o blåsig morgon och i går kväll regnade det kraftigt. Jag ska ta å skriva några JULKORT så är den saken ur världen.Jag förstår FAKTISKT inte att det bara är 10 DAGAR till julafton, har ingen känsla alls, tycker julen ligger LÅÅÅÅÅÅNGT fram i tiden. Tur att jag inte har så mycket som behöver göras utan kan i stort sett sitta å mysa , å vänta på TOMTEN !
Hoppas inte ni har det för stressigt i julförberedelserna heller.
KRAM
Eva    

2 kommentarer:

ide-puffen sa...

Hei du søte.
Du vant trøste premien i mitt lotteri. Send meg adressen din på mail til idepuffen@gmail.com så kommer pakke i posten.

Ha en vakker dag.

Klem
Randi

Britt-Inger sa...

Du Eva, jag har heller inte fattat än att julen är så nära.... Jag måste väl vara lite trög :(
Det blir säkert jul ändå ;)
Kram på dej :)