Ljus

Ljus

torsdag 1 december 2011

JUL-månad !

MORNING!!!!
Ja, så var vi då inne i DECEMBER månad, julmånaden , nu springer tiden snabbt fram till julhelgen.
Men jag har ingen brådska för jag gör bara det som är " kul " , har alltså inga krav på mig själv av vad som måste göras till julen. All mat finns att köpa färdigt och dammsuga gör man ju i alla fall. Nej, det är det mysiga jag prioriterar - pynt , pyssel, paketinslagning, godistillverkning ( inget avancerat ) och sånt där lull-lull. Skönt !!!!
Ha en fin 1:a DECEMBER.
Kram / Eva

7 kommentarer:

Mona sa...

En fin första december till dig också!
Kramar, Mona

Unknown sa...

Helt riktigt svärmora,jul blir det ändå,man ska ha mysigt fram till jul, städa kan vi göra sen..;)))

Pöss på re och ha en härlig dag!!!

Unknown sa...

Godmorgon ♥

Bra inställning Du har, tycker jag...den delar jag :-)

Å en sån hög och fin kaka...mums!

Kramen från Eva

Maria sa...

Go morrn på dig me! Ute blåser de som attans idag så nån större utomhusaktivitet blir de då inte för mig. Får se om jag orkar göra nåt mer julkort.
Ha det så gott/kram

Snäckskalsdalen. sa...

Du låter förståndig, jag försöker ta till mig orden!
Agneta kram

Tre Tanter sa...

Helt min stil, nu ska man njuta och mysa:) Maten behöver inte vara hemlagad till jul...håller helt med!

Tre Tanter

Britt-Inger sa...

Precis som det ska vara hos alla egentligen !!
Kram på dej....