Ljus

Ljus

onsdag 16 november 2011

Blandad kompott

HEJSAN !
Nu kommer bilder på mina små fynd från igår , en blandad kompott , saker jag kanske inte alls behöver men jag  gillar verkligen att handla småplock , och man kan ju alltid förära någon annan det man köper.
Idag är det ju ONSDAG och då är  Erikshjälpen öppet , måste nog dit en sväng.
Ha en fin dag!
Rara julkort och adresslappar, till förmån för Hjärt och Lungsjukas förening

 Doftljus i plåtburkar , små små silverkulor och en silvergirlang
Små plåtstjärnor , att sätta på blockljusen kanske ?
Servetter , att använda till decoupage och att torka sig om truten med, små träskyltar
Söta julgranskulor i silver o vitt formade som karameller , små nystan av silvertråd.
EVA

2 kommentarer:

Unknown sa...

Här var det blandad kompott. Alltid trevligt med besök i seconhandbutiker.
/SA

ღ ℬabbi sa...

Hej Eva...Britt-Inger sa att jag skulle gå hit och titta så nu är jag här. Såg en bild på hennes blogg hemifrån dig och vart jätteförtjust i koppen med ett ljus i. Himla vackert, nåt sånt skulle jag nog inte ha kommit på själv...men nu funderar jag på mammas gamla porslin och om jag kan göra nåt liknande :) Fina bilder...såna är roligt att titta på för man kan få lite ideer själv om vad man kan hitta på:)Ha en bra dag /Babbi