Ljus

Ljus

söndag 9 oktober 2011

helg

Hejsan så här på söndagsförmiddagen!
Fick inte till nåt inlägg igår, det fanns då ingen mottagning alls, kom inte ut på nätet hoppas det går bättre nu. Här var det alldeles vitt av frost på gräsmattor o tak tidigare på morgonen men nu är det  plusgrader och solen tittar fram. Jag håller på att pyssla ihop en "ljusbricka" såg en sån fin på  en affär i Bollnäs, MEN 500kr kostade den, kommer aldrig på fråga, så nu försöker jag göra några själv, bilder kommer bara dom blir färdiga.
Ha en Skön Söndag!
Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Eva!
Jag håller med dej,500 kronor, då får man fixa det själv.
Ingrid(barnbarn) och jag var på loppis igår och jag hittade 3 dockansikten med hår att limma fast. Tror det var tänkt till att göra trasdockor(2kronor st).
Kram

Evashusotorp sa...

Hej A-C.
Javisst ska man göra själv om tillfälle ges, jag tycker det är hutlösa priser ibland på de enklaste saker.
Ha det bra!
KRAM
EVA