Ljus

Ljus

fredag 14 oktober 2011

Gulligt

Good Morning  !
Jag har redan varit ute och åkt en sväng, till sj-huset för jag skulle ta prover på FASTANDE mage, och då MÅSTE jag vara FÖRST på plats för jag är väl aldrig så kaffesugen som då. Men nu så är det gjort och jag sitter här med min kopp och njuter.
Här kommer bilder på en pytteliten "tidningskorg" som jag köpte på Dollar Store för en tia, jag tyckte den var sååååå gullig. Jag kan inte förstå att jag gillar gulliga saker för jag är absolut inte så som person, tvärt om faktiskt.
 HA EN FIN DAG !
EVA

4 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, du skriver så fint till mig, jag blir verkligen glad. Jag är nog glad som person men tycker att det är viktigt att se positivt på allt. Mina bara kan ibland sucka och klaga över att jag jämt ska vara så himla positiv...hihi. Tror de kommer uppskatta det när de blir större;)
Du hittar så mycket fint i den butiken, blir avis att vi inte har den i södra delarna,,,men något ska ni ju ha för er själva där uppe, hihi.
Hoppas det gick bra för dig på sj-huset<3
kramkram <3 nettan

Linnea sa...

Den var väl jättesöt den lilla korgen. Ett riktigt litet fynd.
Tack för att du har kommenterat mitt hälsingereportage. Har gjort 2 till i kväll. Del 2 och Del 3. var tvungen att göra del 3 för att blogspot, krånglade. Så kul att Sonja tittat. Tänk att du fanns i hennes mage då.
Kram/Ing-Britt

Unknown sa...

Hej svärmor,dom såg jag å sist vi var där,så söta..;))
Å du är visst en söt människa så säg inget annat...;))

Pöss på re!!!

Anonym sa...

Hej gulliga Eva!
"Tidningskorgen" var gullig. Snart måste jag ta en tur till Piteå och Dollar Store.
Jag har varit två dagar i Sundsvall och igår skulle jag göra ett besök på Erikshjälpen, tyvärr var det stängt på fredagar. Det blev Myrorna istället. Jag fyndade presentpapper och band och en väska i skinn.
Kram till dej!