Ljus

Ljus

tisdag 30 augusti 2011

Plock

Hejsan alla !
Kom hem från Ålandstrippen med armar och ben i behåll, men med mycket värk i domsamma. Man är inte van att vara så mycket i farten nu för tiden, annat var det förr. Mycket trevligt hade vi i alla fall, och maten o drycken var jättegoda, så allt är och var till belåtenhet. Idag klipper gubben gräs och tar bort blommor i rabatterna, ja gör lite höst kan man säga. Jag har pyntat lite på trappan och ska iväg och köpa några höstblommor som jag kan ställa där.Skönt att få lite ordning, ligger efter med det mesta här hemma känns det som.
Hoppas ni har en fin dag!
Kram
EVA

9 kommentarer:

färg o form sa...

Fiiiiiint mamma!

Maria sa...

Det är roligt att även göra fint i trädgården på hösten. Tror jag skall försöka få köpt mig lite jag också. Ha det bra/kram

Unknown sa...

Ha en bra fortsättning på veckan och hoppas att den självförvållade värken ger sig... /SA

dagdrömmar i vitt sa...

God kväll du rara, sååå fint du gjort,,, jag har inte ens börjat, hihi
Sov gott och välkommen hem <3 nettan

Unknown sa...

Vackra bilder!
Tag väl hand om dig!
Kram!
Märta

Britt Inger sa...

Vilka fina lyktor du har uppsatta....
Vart har du köpt dem ??
Vill ha.... :)
skulle göra sig fint på bron i vinter :)
Kramen....

Lily sa...

Så fint!
Jag har smygstartat lite :)
ha det gott
kram Lily

4U2 sa...

Vilka vackra blommor!

Anonym sa...

Hej Eva!
Så höstfint du har gjort!
Kram